Bu Blogda Ara

30 Ekim 2010 Cumartesi

Game Engine Programming



3 Boyutlu Oyun Motoru geliştirme seminerim önümüzdeki Salı günü (2 Kasım 2010) başlayacağını büyük bir mutlulukla duyurmak isterim :) Sau Bilgisayar Topluluğu bünyesinde gerçekleştilecek olan organizasyon için zaman 13:00~15:00 saatleri arası (D8 binası - sınıf henüz bana bildirilmedi) şeklinde düşünüldü. Ders yoğunluğuna bakarak en uygun zaman seçilmeye çalışıldı. Bu aralıkta dersi olan arkadaşlardan özür diliyorum. Eğer bir aksilik çıkmaz ise her salı bu seminerler düzenlenecek. Seminerlerle ilgili her türlü görüş ve eleştirilerinizi yorum olarak bu girdinin peşine bekliyorum.

Salı günü görüşmek üzere efendim. :)




-------02.11.2010------------------------------
İlk eğitimin başarılı geçtiğine inanıyorum. Katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
1. hafta sunum dosyasını buraya tıklayarak indirebilirsiniz.

Eğitimin bundan sonraki haftalarında tüm etkinliğin kameraya çekilmesi düşünülüyor. Ben de faydalı olacağına inanıyorum.

Haftaya aynı saatte görüşmek üzere.
-----------------------------------------------

-------09.11.2010------------------------------
İkinci hafta eğitim sunumları için:
sunum2
sunum3

sunumda kullanılan videolar:
Blender
Cry Engine 3
UDK

ayrıca sunumun bir kısmı video kameraya çekilmiştir. Görüntüler henüz elime ulaşmadı. Çekim yapan arkadaştan elde ettiğim zaman paylaşacağım.

Katılan herkese teşekkür ederim. Bayramdan sonraki hafta görüşmek üzere.

-------23.11.2010---------------------------------------
sunum4

Eğitim Videoları (YouTube)


Makine dilinde derleyicisiz yazdığımız uygulama.


--------------------------------------------------------



About this playlist

9 videos
Total length: 1 hour, 26 minutes

Description: Sakarya Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 3 Boyutlu Oyun Motoru Programlama Seminerleri 5. Oturumu
Oturum Konusu: OpenGL
Toplam Uzunluk: 01:30:30

Hiç yorum yok: